Regulamin sklepu

Usługi rezerwacji noclegów online oraz usługi i towary dodatkowe oferowane w Sklepie są sprzedawane przez Agnieszkę Tałasiewicz prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Usługi Agnieszka Tałasiewicz, NIP 8522085672, REGON 362556949, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, adres do kontaktu: Żegiestów 57b, 33-370 Żegiestów, dalej jako Sprzedawca. Usługi są świadczone za pośrednictwem Sklepu znajdującego się pod adresem internetowym https://willajanka.pl

Możesz skontaktować się ze Sprzedawcą pisząc na adres e-mail: gospodarz@willajanka.pl lub telefonicznie tel. 514 301 184.

§1 PODSTAWOWE POJĘCIA

Wyjaśnienie podstawowych pojęć:

  1. Apartament – zaprezentowany w Sklepie apartament w Obiekcie, przeznaczony na wynajem;
  2. Obiekt – Willa Janka położona w gminie uzdrowiskowej Muszyna, Żegiestów 57b, 33-370 Żegiestów, posiadająca Apartamenty na wynajem;
  3. Gość – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu usług i produktów, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą;
  4. Oferta – propozycja zawarcia umowy wynajmu Apartamentu oraz usług i towarów dodatkowych, zamieszczona w Sklepie lub przesłana elektronicznie, wraz z Warunkami;
  5. Usługa – usługa rezerwacji noclegów online oraz usługi i towary dodatkowe oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie, przeznaczone do sprzedaży; Usługa ma charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej;
  6. Sklep/strona internetowa – strona internetowa, na której prowadzona jest sprzedaż Usług przez Sprzedawcę;
  7. Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę;
  8. Warunki – dokument opisujący warunki korzystania z Apartamentu i Obiektu obowiązujące Sprzedawcę i Gości, stanowiący załącznik do Regulaminu;
  9. Umowa – umowa świadczenia usługi rezerwacji i wynajmu Apartamentu, zgodnie z Regulaminem i Ofertą, której Warunki są integralną częścią;
  10. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Gość zobowiązany jest zapłacić;
  11. Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług lub w oparciu o inne przepisy obowiązującego prawa przesyłane Gościowi;
  12. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;
  13. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu;
  14. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

§2 ZASADY WSPÓŁPRACY I ZAWARCIA UMOWY

  1. Warunki realizacji umowy i zasady współpracy określają Regulamin wraz z Warunkami, oraz Oferta.
  2. Regulamin oraz Oferta nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Gościa będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  3. W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.
  4. Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Gościa Regulaminu i Warunków, dokonania płatności oraz potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji z zastrzeżeniem postanowienia poniżej.
  5. W sytuacji gdy termin płatności przypada po zawarciu Umowy, Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji Regulaminu przez Gościa i przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.

§3 CENA

  1. Cena jest ceną brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa.
  2. Cena obejmuje wyłącznie Usługi wskazane jako jej składniki i nie zawiera kosztów dojazdu ani kosztów wyżywienia.
  3. Ceną obniżoną jest cena obowiązująca na skutek obniżenia ceny Usługi.
  4. Ceną najniższą jest najniższa cena za Usługę, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku produktu oferowanego do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – ceną najniższa jest cena najniższa obowiązująca w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tej Usługi do dnia wprowadzenia obniżki.

§4 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

  1. Gość może korzystać ze Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Sprzedawca korzysta z usług Serwisu Przelewy 24 do oferowania płatności on-line. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ich nieprawidłowe działanie.
  3. Płatności można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego, przelewu elektronicznego, kartą płatniczą lub kredytową, płatnością BLIK oraz za pośrednictwem innych płatności oferowanych przez Serwis.
  4. Gość ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia, o ile nic innego nie wynika z Oferty. Nieopłacone rezerwacje będą anulowane w ciągu 1 godziny od ich dokonania w przypadku płatności offline i w ciągu 1 dnia roboczego w przypadku płatności offline.
  5. Rezerwacja dokonana drogą telefoniczną podlega zasadom określonym w tym Regulaminie.
  6. W celu zakupu Usług przez Sklep należy:
    1) wybrać Apartament, który chce się zarezerwować, spośród opcji dostępnych na stronie, poprzez kliknięcie przycisku „dodaj do koszyka” lub przycisku analogicznego;
    2) następnie należy wprowadzić wszystkie wymagane informacje, w szczególności imię i nazwisko, adres poczty telefonicznej i numer telefonu;
    3) zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Usługi, oraz o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia;
    4) zaakceptować Regulamin i zamówienie, a także dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności.
  7. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia. Brak akceptacji Regulaminu uniemożliwia dokonanie rezerwacji i skorzystanie z Usługi.
  8. Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie w przypadku niedokonania płatności przez Gościa w terminie określonym przez Sprzedawcę.
  9. Sprzedawca może anulować zamówienie w przypadku wypełnienia przez Gościa formularza zamówienia w sposób uniemożliwiający jego prawidłową realizację pomimo wezwania Gościa do uzupełnienia/poprawienia danych pod rygorem anulowania zamówienia.
  10. Gość ma możliwość zmiany rezerwacji wyłącznie za zgodą Sprzedawcy. Gość może uzgodnić zmianę terminu rezerwacji drogą e-mailową (gospodarz@willajanka.pl) lub telefoniczną tel. 514 301 184. Zmiana będzie możliwa w przypadku dostępności Apartamentu w nowym terminie. Jeżeli zmiana terminu będzie się wiązała z wyższą ceną, Gość jest zobowiązany do dokonania dopłaty w terminie 2 dni od daty zaakceptowania zmiany rezerwacji przez Sprzedającego. W przypadku nadpłaty Sprzedawca zwróci ją w ciągu 2 dni roboczych na konto wskazane przez Gościa.
  11. Gość ma możliwość odwołania rezerwacji. Odwołanie rezerwacji w terminie do 15 dnia przed datą rozpoczęcia wynajmu Apartamentu skutkuje zwrotem zapłaty w wysokości 50%, do 8 dnia przed datą wynajmu – zwrotem w wysokości 25%, a od 7 dnia przed datą wynajmu zwrot wynosi 0%.
  12. Gościowi nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zgodnie z art. 38 punkt 12 Ustawy o prawach konsumenta.

§5 ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

  1. Sprzedawca świadczy Usługi zgodnie z Regulaminem i Warunkami korzystania z Apartamentu i Obiektu.
  2. Sprzedawca jest zobowiązany do niezwłocznego naprawiania wad i usterek utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z Usługi.
  3. Gość jest zobowiązany do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu i Warunków.
  4. Gość jest zobowiązany do podania w formularzu rezerwacyjnym prawdziwych danych.

§6 WARUNKI TECHNICZNE

  1. Gość może korzystać ze Sklepu, zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami.
  2. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się wiązać z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Gości przez osoby nieuprawnione, dlatego Goście powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.
  3. W celu skorzystania ze Sklepu lub złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Gościa:
    1) aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
    2) aktywnego konta poczty elektronicznej.
  4. W przypadku gdy do skorzystania ze Sklepu lub Usług konieczne będzie spełnienie dodatkowych wymagań technicznych, Gość zostanie o tym poinformowany przed skorzystaniem ze Sklepu lub przed złożeniem zamówienia na Usługę.
  5. Sprzedawca nie odpowiada za zakłócenia w działaniu Strony internetowej, brak dostępności Strony internetowej spowodowane pracami konserwacyjnymi lub działaniami lub zaniechaniami podmiotów trzecich (np. dostawców sieci). Sprzedawca w takim przypadku zobowiązuje się podjąć wszelkie możliwe działania w celu przywrócenia poprawnego działania Strony internetowej.

§7 OPINIE O USŁUGACH

  1. Opinie dotyczące Usług publikowane przez Sprzedawcę są przez niego weryfikowane.
  2. Weryfikacja następuje m.in. poprzez porównanie danych osobowych lub szczegółów współpracy z danymi i informacjami posiadanymi przez Sprzedawcę w zakresie Gości korzystających dotychczas z Usług Sprzedawcy, jak również poprzez bezpośredni kontakt z ww. osobą z podziękowaniem za opinię lub poprzez przesłanie do Gości dedykowanego linku do pozostawienia opinii lub poprzez uzyskanie opinii w ramach bezpośredniej komunikacji z Gościem.
  3. W przypadku wątpliwości dotyczących tego, czy opinia pochodzi od osoby korzystającej z Usług Sprzedawcy, opinia ta nie jest publikowana przez Sprzedawcę.
  4. Publikowane opinie mają na celu przedstawienie korzyści związanych z korzystaniem z Usług Sprzedawcy, które to korzyści zostały dostrzeżone przez dotychczasowych Gości.
  5. Sprzedawca nie korzysta z opinii sponsorowanych lub barterowych.

§8 SZCZEGÓŁOWE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Postanowienia wskazane w niniejszym paragrafie mają zastosowanie do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  2. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  3. Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za niezgodność Towaru z Umową/wady rzeczy względem Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  4. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Sprzedawca przesyła Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub adres korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia umowy. Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.
  5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

§9 REKLAMACJE

  1. Gość ma prawo zgłosić reklamacje dotyczące niewłaściwego lub nienależytego wykonania Usługi.
  2. Gość powinien zgłosić wszelkie reklamacje w terminie 14 dni kalendarzowych od daty usterki lub wady.
  3. Reklamacje można zgłaszać w formie elektronicznej na adres internetowy Sprzedawcy gospodarz@willajanka.pl lub korespondencyjnie na adres Willa Janka, Żegiestów 57b, 33-370 Żegiestów.
  4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Gość otrzyma odpowiedź zgodnie z formą otrzymania reklamacji, tj. elektronicznie lub korespondencyjnie.
  5. Po zakończeniu procesu reklamacyjnego Gościowi przysługuje prawo dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.

§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W czasie trwania siły wyższej, Strony umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy.
  2. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego.
  3. Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji. Konsument ma możliwość zwrócenia się do:
    1) stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
    2) wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Gościem a Sprzedawcą;
    3) powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy;
    4) platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany te wymuszają na Sprzedawcy również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności zmiany przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także na mocy obowiązujących decyzji UOKIK, PUODO lub orzeczeń sądowych w zakresie odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom oraz w przypadku istotnej zmiany czynników biznesowych, o ile istnieje związek przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez Sprzedawcę.
  5. Do umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję Regulaminu obowiązującego w dacie zawarcia przez Gościa Umowy.
  6. Prawem właściwym jest prawo polskie z zastrzeżeniem ust. 8.
  7. Sądem właściwym jest sąd polski z zastrzeżeniem ust. 8.
  8. W przypadku Gościa będącego konsumentem, postanowienia Regulaminu nie pozbawiają konsumenta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego pobytu, których nie da się wyłączyć na podstawie umowy. W przypadku gdy przepisy, które obowiązują w państwie konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one zastosowanie w umowie zawartej między Gościem a Sprzedawcą.
  9. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności.
  10. Regulamin obowiązuje od dnia 17. października 2023 roku.

Załącznik do Regulaminu: Warunki korzystania z apartamentów i obiektu Willa Janka

Niniejszy dokument określa warunki korzystania z apartamentów (zwany dalej Apartamentami/Apartamentem) i obiektu Willa Janka położonego w gminie uzdrowiskowej Muszyna, pod adresem Żegiestów 57b, 33-370 Żegiestów.

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Umowa najmu pomiędzy klientem (dalej zwanym Gościem) a Właścicielem zostaje zawarta poprzez stronę internetową Właściciela https://willlajanka.pl lub strony wyspecjalizowanych podmiotów świadczących usługi rezerwacji miejsc noclegowych (dalej zwani Partnerem) na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu lub w regulaminie Partnera.
  2. Umowa obejmuje tylko i wyłącznie wynajem Apartamentu. W cenie wynajmu są wliczone opłaty za media (prąd, gaz, woda, ogrzewanie w sezonie grzewczym) oraz sprzątanie końcowe.
  3. W ramach wynajmu Goście mają swobodny nieodpłatny dostęp do części wspólnych obiektu położonych na parterze (w szczególności do salonu i mini-spa) i w otoczeniu obiektu (w szczególności parking, grill i plac zabaw).
  4. Doba pobytowa rozpoczyna się o godz. 16 w dniu przyjazdu i kończy się o godz. 12 w dniu wyjazdu.
  5. Gość jest zobowiązany do zapłaty pełnej kwoty rezerwacji nawet jeśli przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (np. trudności komunikacyjne) z przyczyn niezależnych od Właściciela.
  6. Gość nie może oddać Apartamentu w dalszy podnajem.
  7. Gość odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w Apartamencie lub obiekcie. Gość jest zobowiązany do poinformowania obsługi obiektu o poczynionych szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia w dniu wyjazdu.
  8. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy i przedmiotów wartościowych, uszkodzenia lub utraty samochodu lub innego pojazdu mechanicznego należącego do Gościa oraz za rzeczy i żywe zwierzęta pozostawione w pojeździe.
  9. Na terenie całego Obiektu obowiązuje cisza nocna w paśmie od godz. 23 do godz. 7. rano.

§2 OBOWIĄZKI GOŚCI

  1. Liczba osób mających zamieszkać w Apartamencie jest ograniczona do podanej w rezerwacji. Gość jest zobowiązany do poinformowania Właściciela telefonicznie lub mailem o zmianie tej liczby. W przypadku wzrostu liczby Gości zostaną pobrane opłaty zgodne z cennikiem.
  2. Goście odpowiadają za utrzymanie Apartamentu w stanie zgodnym z przekazanym, z uwzględnieniem zasad normalnego użytkowania.
  3. Osoby odwiedzające Gości w Apartamencie mogą w nim przebywać w godz. 7-23.
  4. Właściciel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu wyrządził szkody w mieniu lub osobie.
  5. W Apartamentach i w części wspólnej obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych pod każdą postacią i formą. W przypadku naruszenia zakazu Właściciel obciąży Gościa kosztami odświeżenia pokoju i ewentualnymi kosztami przyjazdu straży pożarnej.
  6. Zabrania się używania w Apartamentach urządzeń elektrycznych nie znajdujących się na wyposażeniu Apartamentu.
  7. Goście nie są uprawnieni do dokonywania jakichkolwiek zmian w Apartamencie i jego wyposażeniu.
  8. Obiekt akceptuje zwierzęta domowe, ale wymaga to bez wyjątku uzyskania zgody ze strony Właściciela budynku przed przyjazdem do obiektu. Zazwyczaj zgadzamy się na jedno zwierzę domowe w Apartamencie i jest to związane z dodatkową opłatą.

§4 ZMIANY W REZERWACJI I DŁUGOŚCI POBYTU

  1. Goście mogą dokonywać zmiany rezerwacji tylko na zasadach określonych w Regulaminie na stronie internetowej Właściciela obiektu lub warunkach rezerwacji dostępnych w serwisach Partnerów.
  2. Zmiana terminu może wiązać się z koniecznością dopłaty zgodnie z cennikiem na dany okres.
  3. Przedłużenie długości pobytu będzie możliwe pod warunkiem dostępności Apartamentu w wybranym czasie i wymaga potwierdzenia ze strony osób odpowiedzialnych Właściciela.
  4. Gość dokonujący rezerwacji może potem przenieść na inną osobę przysługujące mu uprawnienia, tylko wtedy jeżeli ta osoba przejmie wszystkie obowiązki wynikające z tej rezerwacji. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Właściciela o zmianie rezerwującego podając pełne dane rejestracyjne osoby przejmującej prawa i obowiązki wynikające z Umowy.

§5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności Właściciel zastrzega sobie prawo zaproponowania Gościowi innego terminu niż zarezerwowany lub skrócenia terminu wynajmu.
  2. W przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej Właściciel ma prawo odstąpienia od umowy. Dotyczy to także przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Gościa lub jego majątku nie będzie zagwarantowane z powodów niezależnych od Właściciela. W takim przypadku kwoty wpłacone przez Gościa podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za wykonane usługi.
  3. Zasady ochrony danych osobowych określa Polityka Prywatności, dostępna na stronie internetowej https://willajanka.pl
  4. Spory między stronami są rozstrzygane na gruncie prawa polskiego, przez sąd właściwy dla siedziby Właściciela, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w Regulaminie.
  5. Warunki określone w niniejszym dokumencie obowiązują od dnia 17. października 2023 roku.
Scroll to Top